Thứ Ba, 18 tháng 6, 2019

Het evolueren van een communicatie in de directiekamer. Dingen die een grote invloed hebben op de bedrijfsprestaties | Board software

Een bedrijfscultuur positie de laatste jaren centraal. Schandalen, variërend van valsspelen tot overheidsnormen, tot mishandeling van bezoekers om onrealistische prestatiedoelen te bereiken, tot doordringende seksuele intimidatie, vult de krantenkoppen. In de nasleep van dergelijke crises blijven aandeelhouders, regelgevers, werknemers, bezoekers en anderen vaak aanvragen “waar was het bestuur? ” Bestuurders zien de risico’s deze een slechte cultuur moet brengen, en herkennen hoe een sterke, gezonde cultuur een bedrijf meer moet maken waardevol en veerkrachtig. Maar de cultuur betreffende een bedrijf kan moeilijk te inschatten zijn, ook voor degenen die daarginds elke dag werken. Het is erg zelfs nog moeilijker voor bestuurders, deze slechts een handvol keer per jaar bij het bedrijf aanwezig zijn voor bestuursvergaderingen. Tijdens dat bijeenkomsten hebben directeuren heel vaak contact aan dezelfde kleine groep leidinggevenden op messcherp niveau, waarom hun visie op u bredere handelsbedrijf wordt begrensd. Dus hoedanig gaan regisseurs om aan het begrijpen en waarderen van cultuur? Wat nog belangrijker ben, krijgen eShare zij het goed? Het is eventueel niet verrassend dat vrijwel tweederde (64%) van de directeuren zegt te vertrouwen op hen buikgevoel met hun interacties met u management door de cultuur te evalueren, hoewel vaak minder regisseurs (32%) zeggen dat u een met de maximaal bruikbare benaderingen is. Hoeveel vinden directeuren eigenlijk nuttig? Horen van werknemers. Bovenaan de lijst met het handigste statistieken voor de evalueren van cultuur staan de enquête-resultaten van werknemersbetrokkenheid, de debriefs van u exitgesprek en 360-graden feedbackresultaten voor leidinggevenden. Na een bedrijfscrisis, kan het gemakkelijk zijn vanwege te zien hoe soort factoren gerelateerd aan cultuur hebben bijgedragen aan het probleem. Het zwaarste is vanwege problemen vroegtijdig op bij sporen en te verhelpen voor ze een crisis belanden. Onze visie is datgene bestuurders:

boardroom

  • Dring aan bij kwalitatieve en kwantitatieve statistieken waarmee u de cultuur van uw handelsbedrijf onder de knie moet gaan krijgen. Een exacte statistieken die nuttig zullen is, zullen zelfs op zekere hoogte, afhankelijk van u bedrijf, variëren. En u zijn soms geen statistieken die de management al rapporteert bij het bestuur. Neem dezelfde bredere kijk op enigszins enig inzicht kan opleveren en zorg ervoor dat u management dezelfde effectief dashboard gebruikt om informatie te communiceren.
  • Ontmoet verschillende medewerkers vervolgens alleen senior executives. Senior executives inslikken de raad van bestuur een mening geven over de toon aan het top, maar het is tevens cruciaal vanwege te zien hoe andere werknemers de bedrijf plus hun bijzonder rollen bekijken. Ze beheersen waardevolle perspectieven bieden op het executive team plus op alsmede de ‘mood in the middle’ als de ‘buzz at bottom’.
  • Verbind de stippen tussen de statistieken deze u krijgt en enigszins u hoort, om bij zien alsof de verhalen consistent zijn. Soms liggen de werkelijke problemen medio wat leidinggevenden en werknemers zeggen en wat het gegevens toestaan zien. Zoek naar plus verken eventuele inconsistenties onder de twee.
  • U moet er zorg voor dragen dat cultuur een vast onderwerp zijn op een agenda met de raad. Door het onderwerp een terugkerend gesprek erbij maken, zorgt het ervoor dat het voor de mensen top of mind blijft. En het benadrukt een waarde die het bestuur aan een bedrijfscultuur hecht.
  • Maak van cultuur een discussie op de volledige bord. Veel bureaus wijzen segmenten van cultuurtoezicht toe betreffende verschillende commissies. De auditcommissie hoort misschien iets betreffende ethiek plus compliance, ondertussen de compensatiecommissie zich richt op doelstellingen en prestaties van het compensatieplan. Tevens bij een splitsing moet het bredere onderwerp met de cultuur terugkomen bij de agenda van het volledige raad.

De verkeerde bedrijfscultuur kan reële risico’s voor dezelfde bedrijf opleveren, of het nu gaat om risicobeheer, werknemersbetrokkenheid alsof bedrijfsprestaties. Wat precies volgens bestuurders de oorzaak van moeilijkheden in de cultuur? Over het algemeen denken regisseurs datgene de meest kritische bestanddelen voor beslist gezonde cultuur de toon aan een bovenkant plus de ‘gemoedstoestand in het midden’ is. Een aanzienlijke meerderheid (87%) is de ermee eens dat beslist ongepaste toon van u executive team bijdraagt bij problemen aan bedrijfscultuur. Echter het is niet alleen een C-suite dat een rol speelt; 79% zegt datgene de toon van het middenmanagement dezelfde bijdrage geeft. Zesenzestig procent (66%) zijn het erover eens dat gebrek bij communicatie en transparantie met het bedrijfsvoering ook beslist rol speelt in cultuurproblemen. Verder zegt bijna driekwart van een bestuurders (74%) dat beslist te grote focus op kortetermijnresultaten bijdraagt aan moeilijkheden met de bedrijfscultuur. En als we kijken naar de eventuele verzakkingen bronnen van kortetermijndruk, vervolgens zegt voordelig 60% met de directeuren dat institutionele beleggers bij veel aandacht besteden aan de feest van een aandelen op de korte termijn. Die focus met kortetermijnprestaties plus het belanden van prestatiedoelen in compensatieplannen kan ook bij diensten tot beroerd gedrag leiden. Tweederde (67%) van een directeuren zegt dat ineffectieve compensatieplannen leiden tot moeilijkheden met een cultuur.

The post Het evolueren van een communicatie in de directiekamer. Dingen die een grote invloed hebben op de bedrijfsprestaties | Board software appeared first on .



from http://bit.ly/2KYHLtU
via IFTTT

Không có nhận xét nào:

Đăng nhận xét